Rabu, 2 Januari 2019

TANGANI MATI PUCUK DENGAN URUT-URUT

Memandangkan ramai yang bertanya, maka disini saya kongsikan apa itu Mati Pucuk dan bagaimana kaedah merawatnya. Saya percaya setiap penyakit termasuk Mati Pucuk atau Erectile Dysfunction (ED) ada ubatnya. Maka mari saya bantu. 

Mati Pucuk atau ED adalah keadaan otot kemaluan lelaki tidak mencapai tahap tegang yang cukup pada waktu yang lama. Terdapat beberapa penyebab berlakunya ED dan penyumbang paling besar adalah disebabkan masalah saluran darah. Berdasarkan statistik, didapati seramai 1.7 juta lelaki di Malaysia berusia 40 tahun ke atas mengalami masalah mati pucuk atau ED. Wow! ramainya

Maka tak heranlah mengapa ramai yang menalifon saya. 
Tuan buat urut batin ka? 

Sumber foto : http://www.drsinghals.com/urology-procedure-2/erectile-dysfunction/


Dari perspektif lain, keadaan Mati Pucuk sebenarnya secara langsung memberitahu kita bahawa tubuh sedang menghadapi risiko penyakit hipertensi, jantung dan diabetis. Sebab itu golongan berusia (40 tahun keatas) sering dikaitan masalah Mati Pucuk apabila wujudnya 3 penyakit serangkai ini. Sementara golongan muda pula (bawah 40 tahun) dikaitkan dengan gangguan emosi melalui stress dan saraf (kemalangan @ amalan postur yang salah dan berlarutan). Ringkasnya, Mati Pucuk atau ED adalah disebabkan gangguan kepada 3 elemen iaitu (1) saluran darah (2) gangguan saraf dan (3) gangguan emosi yang menyebabkan gangguan kepada hormon.

Maka timbul persoalan, bolehkah mengurut batin (zakar) bagi mengatasi Mati Pucuk?.


------------------------------------------------------------

Dapatkan perkhidmatan urutan PERCUMA 
semasa menginap di AnaSufi Homestay.
T&C Applied
------------------------------------------------------------


Jawapanya, bergantung kepada latar belakang masalah Mati Pucuk itu sendiri. Jika ia disebabkan gangguan saluran darah akibat kolesterol dan masalah saraf disebabkan kencing manis dan kecederaan fizikal, URUTAN SEMATA-MATA TIDAK MEMBANTU tetapi jika di GEMBLENGKAN dengan SENAMAN SPESIFIK insyaAllah berjaya!.


-----------------------------------------------------------
FTB X adalah program terbaru saya. 
Ia adalah gabungan beberapa rutin senaman 
dan urutan batin spesifik. 

www.wasap.my/60192401729
Berminat?. Klik foto ni sekarang. Tempat terhad! 

---------------------------------------------------------------------------------

Jika Mati Pucuk disebabkan gangguan emosi (stress) ia lebih mudah ditangani dan urut mempunyai pengaruh yang besar kerana pressure urutan boleh melancarkan aliran darah.  membantu mengurangkan tekanan dengan melancarkan peredaraan darah.

Kaedah saya mengurut batin adalah dengan mencari laluan saluran darah dan saraf ke zakar atau lebih tepat otot corpora carvenosa. Dengan kata lain tidak menyentuh zakar apatah lagi mendedahkan aurat besar pesakit.

Corpora Carvenosa adalah otot yang berperanan 
menegangkan zakar. 
Sumber foto: https://www.the-bent-penis-website.com/
corpus-spongiosum.html


Urutan ditujukan kepada 4 bahagian tubuh iaitu (1) Di kepala, leher dan sedikit bahagian bahu bertujuan mengurangkan kadar stres dan melancarkan aliran darah ke otak.


Tahukah anda pituitary di otak mengawal penghasilan sperma?
Dengan urutan yang menenangkan (mengurangkan stres)
peluang untuk menimang cahaya mata semakin tinggi. 
Sumber foto : https://study.com/academy/lesson/what-is-fsh.html

(2) Di sepanjang otot tulang belakang bagi mengatasi ketegangan otot dan saraf tunjang. (3) Di Internal Iliac Artery kerana saluran darah ini bertanggungjawab menyalurkan darah ke 6 lokasi dan salah satunya ke zakar. (4) Tapak kaki dan laluan saraf sciatica.

Tekanan yang betul insyaAllah akan melancarkan aliran darah seterusnya mengembalikan berprestasi sebenar anda. Yang lebih penting tanggungjawab kita sebagai suami selesai dengan jayanya.




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...